Vis Viridis Consult

Ce ar trebui sa ofere un furnizor de soft arenda

O parte din echipa Vis Viridis Consult in cadrul Conferintei “Dialogurile Arendis” organizata la Botosani pe 23 octombrie 2019

Ce ar trebui sa ofere un furnizor de soft arenda

Cativa dintre cititorii nostri ne-au intrebat “la ce ar trebui sa se uite cand vine vorba de alegerea unui furnizor de soft arenda”.

In primul rand, apreciem increderea dumneavoastra in expertiza noastra in domeniu. Este drept ca, dupa 10 ani de experienta in piata de softuri arenda, piata pe care am creat-o odata cu Arendis, ne-am confruntat cu toate problemele pe care le pot intampina atat clientii, respectiv fermierii, cat si noi, in calitate de dezvoltatori de program gestionare arenda.

Asadar, in acest articol va vom prezenta elementele pe care le consideram esentiale atunci cand vreti sa alegeti sa utilizati un soft gestionare arenda, nu din punctul de vedere al functiilor (pentru acestea, va invitam sa cititi articolele “Beneficiile Arendis” si “De ce este necesar un soft arenda”), ci din punctul de vedere al relatiei cu furnizorul softului.

1. Importul datelor                                                                                              

Cand decideti sa utilizati un soft gestionare arenda, o faceti pentru ca doriti sa va organizati mai bine documentatia de arenda: contracte, titluri de proprietate, imputerniciri etc.

Unii dintre fermieri au aceasta documentatie pe suport hartie, in dosare, iar altii in format electronic, in fisiere stocate pe calculator.

In cazul primilor, apare nevoia de scanare a documentelor pentru a putea fi importate in aplicatia de gestionare arenda (serviciu pe care furnizorul ar trebui sa vi-l poata oferi).

Indiferent de categoria in care va incadrati, este necesar sa aflati cum anume va realiza furnizorul importul de date in soft, ce sarcini ii revin lui si ce sarcini va revin dumneavoastra.

2. Training

Dupa importul datelor in contul dumneavoastra de client, va fi nevoie sa invatati cum sa folositi programul de gestionare arenda. Poate nu toate functiile sale, dar macar acele functii care va intereseaza.

Pentru aceasta, echipa de suport clienti Arendis, spre exemplu, ofera clientilor noi doua optiuni:

a) de la distanta, prin Skype/TeamViewer/AnyDesk si telefon – aceste aplicatii sunt foarte usor de folosit si foarte eficiente in vizualizarea aceluiasi ecran de monitor de catre persoanele aflate in teleconferinta;

b) la sediul clientului – chiar si in contextual pandemiei, pot fi tinute aceste traininguri cu respectarea masurilor sanitare de preventie (ex. purtarea mastii, dezinfectarea mainilor, pastrarea distantei de 1,5 m).

3. Suport

Desi trainingul nu se considera incheiat pana ce noii clienti nu sunt lamuriti pe deplin cu privire la functiile ce ii intereseaza, dupa ce acestia incep sa utilizeze aplicatia, inevitabil apar situatii in care au nevoie de suport din partea furnizorului.

De aceea, este necesara existenta unei echipe de suport clienti bine pregatita, disponibila in fiecare zi de luni pana vineri, atat pe mail, cat si telefonic ori prin Skype/Zoom (de preferat acestea din urma sau TeamViewer si AnyDesk pentru functia de afisare a ecranului).

De asemenea, nu putine au fost cazurile in care clientii au solicitat un al doilea training la sediul lor. Fie ca a plecat un angajat care a fost instruit la primul training, fie ca a trecut o perioada de timp de la trainingul initial pana la inceperea utilizarii aplicatiei, furnizorul trebuie sa fie disponibil oricand sa realizeze un nou training la sediul clientului.

Conform clientilor Arendis, suportul oferit de echipa noastra este motivul nr. 1 pentru care acestia apreciaza serviciile furnizate si pentru care le-au recomandat mai departe altor fermieri.

4. Personalizarea softului

Fiecare program arenda are un set de functionalitati standard. Indiferent de complexitatea acestui set, este important ca programul sa poata fi personalizat in functie de necesitatile dumneavoastra.

Practic, furnizorii trebuie sa poata sa dezvolte functii noi la cererea dumneavoastra, a clientului.

Desi putem afirma cu certitudine ca Arendis este cea mai completa aplicatie gestionare arenda din Romania, dati fiind cei 10 ani de existenta pe piata, tot mai apar in fiecare saptamana actualizari noi in urma solicitarilor clientilor.

Acesta este motivul nr. 2 pentru care clientii Arendis sunt foarte multumiti de serviciile primite, iar noi ne bucuram ca va putem oferi o aplicatie arenda adaptata nevoilor dumneavoastra.

5. Asistenta la plata arendei

Dupa cum spune zicala romaneasca, “prietenul la nevoie se cunoaste”! Este cu atat mai adevarat in cazul parteneriatelor comerciale.

Un furnizor de program gestionare arenda trebuie sa fie alaturi de clientii sai nu doar cand volumul de activitate este unul obisnuit, ci mai ales atunci cand acesta este foarte intens.

O astfel de perioada este cea de plata a arendei. Nu trebuie sa va simtiti coplesit si sa va chinuiti sa le faceti pe toate, ci trebuie sa stiti ca puteti sa va bazati pe partenerul dumneavoastra mai ales in astfel de situatii.

Mai jos puteti vedea o poza cand o parte din echipa de suport clienti Arendis s-a deplasat la unul dintre clienti pentru a-l ajuta cu intocmirea documentatiei din aplicatie.

Nu aveti conexiune la Internet din cauza lipsei semnalului? Nicio problema, tehnologia a progresat foarte mult. Dupa cum puteti vedea, echipa Arendis a venit pregatita cu tot ce era nevoie pentru a face fata oricaror provocari la fata locului.

Speram ca v-am ajutat sa va conturati o perspectiva mai ampla asupra modului in care trebuie sa arate o colaborare reusita cu viitorul dumneavoastra furnizor de aplicatie arenda. Daca vreti sa va facem o prezentare a softului Arendis sau sa va cream un cont demo, va invitam sa ne contactati telefonic la numarul 0764 750 196 sau pe mail la adresa info@vvc.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button