Vis Viridis Consult

Soluții pentru controlul complet asupra afacerii dumneavoastră agricole

Oferim soluții de software și tehnologie pentru a gestiona, automatiza și accelera procesele dumneavoastră critice de afaceri legate de arendă, cumpărarea de terenuri noi, gestionarea utilajelor, lucrărilor și angajaților, precum și a oricărui alt proces agricol.

Softul Arendis prezentat la Observator – click aici pentru clip

De ce este necesar un soft arenda?

Procesul de gestionare arenda este unul destul de complex, implicand o organizare minutioasa si o urmarire indeaproape a proceselor critice ale afacerii.

Termene de expirare a contractelor, calcularea platilor si a impozitelor aferente, incheierea de acte aditionale, emiterea si trimiterea de mandate postale, intocmirea de declaratii fiscale, toate acestea fac parte din viata unui fermier ce lucreaza teren in arenda.

Observati cum nu am mentionat nimic despre agricultura in sine, despre planificarea si executarea lucrarilor agricole.

Acestea ar trebui sa fie prioritatea nr. 1 a oricarui fermier, nicidecum operatiuni de gestionare contracte arenda si documentatie aferenta.

Acest lucru este cu atat mai adevarat in cazul in care aveti un volum mare de contracte de arenda, de ordinul sutelor sau miilor.

Bineinteles, in astfel de cazuri sunt implicati responsabili de arenda cu atributii exclusiv in acest sens.

Chiar si asa, acestia au nevoie de un program arenda, de un soft arenda menit sa va ajute pe dumneavoastra si/sau pe responsabilul de arenda in urmatoarele moduri:

1. Eliminarea riscului de eroare umana

Lucrul cu Excel este in regula in cazul catorva zeci sau cel mult 200-300 de contracte. Insa, pe masura ce creste numarul de contracte de arenda, creste si riscul de eroare umana in gestionarea acestora.

Astfel, puteti ajunge sa platiti mai mult decat s-ar cuveni unor arendatori sau la ANAF prin calcularea gresita a arendei, puteti emite contracte cu datele gresite ale arendatorilor, fiind nevoie sa le refaceti, iar exemplele pot continua.

Cu un soft arenda precum Arendis, insa, riscul de eroare umana este eliminat complet. Spre exemplu, calcularea arendei si a impozitelor datorate se face automat conform datelor din contracte, iar documentele emise prin intermediul acestui program gestionare contracte arenda vor fi completate automat cu datele arendatorilor introduse in program la instalarea acestuia.

2. Reducerea timpilor de lucru

Pentru indeplinirea unor sarcini de gestionare arenda este nevoie de alocarea unor resurse considerabile de timp.

Astfel de sarcini sunt scrierea de mana a sute sau chiar mii de mandate postale ori emiterea a sute sau mii de acte aditionale.

Ori intocmirea declaratiilor 112 si 205.

Iar lista poate continua in cazul fiecarui fermier.

Aceste sarcini sunt realizate automat cu ajutorul unui soft arenda precum Arendis, in care odata realizata fisa fiecarui arendator la instalarea programului, datele din aceasta fisa vor fi preluat automat pentru emiterea tuturor mandatelor postale si a actelor aditionale pe care vreti sa le emiteti.

Un singur click si toate aceste documente vor fi intocmite si date la printat!

3. Organizarea mai eficienta a activitatii

Cu cat o activitate este organizata mai bine, cu atat este mai usor de indeplinit si rezultatele sunt mai bune.

Este la fel de adevarat atat in cazul lucrarilor agricole, cat si in cazul procesului de gestiune arenda.

Avand la un loc toate informatiile despre arendatori si despre relatia cu acestia, va este mult mai usor sa gasiti orice document sau informatie intr-un timp foarte scurt si va ajuta sa aveti o perspectiva de ansamblu mai buna si mai mult control asupra afacerii dumneavoastra.

Spre exemplu, doua functii de organizare foarte appreciate de clientii acestui soft arenda sunt functia de alerta expirare contracte si functia de urmarire oferte de cumparare.

Functia de alerta expirare contracte va instiinteaza ce contracte urmeaza sa expire intr-un anumit interval de timp: o saptamana, doua saptamani, trei saptamani, o luna etc., astfel incat dumneavoastra sa aveti timp sa pregatiti noile contracte/acte aditionale si sa ii contactati pe arendatori.

Functia de urmarire oferte de cumparare din cadrul Arendis aduna laolalta toate ofertele de cumparare facute arendatorilor si va aduce aminte, la intervale de timp stabilite de dumneavoastra, sa ii contactati din nou pe acesti arendatori.

Dupa cum vedeti, un program gestionare arenda va aduce beneficii foarte mari in cazul in care aveti foarte multe contracte de arenda, beneficii de economisire a timpului, dar si a banilor.

Daca vreti o demonstratie a softului Arendis, pentru a vedea cum va poate ajuta concret acest soft arenda, ne puteti contacta telefonic la 0755 995 599 sau pe mail la info@vvc.ro, pentru a stabili data si ora in functie de disponibilitatea dumneavoastra.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Deschide Whatsapp
Suntem online!