Vis Viridis Consult

Beneficiile Arendis

Beneficiile Arendis

In acest articol va vom prezenta beneficiile ARENDIS, aplicatie gestionare arenda. Ne adresam deopotriva responsabililor de arenda, managerilor/administratorilor si contabililor.

Beneficii directe (functii)

1. Aveti toate informatiile despre arendatori la un click distanta

ARENDIS creeaza o fisa individuala pentru fiecare arendator in parte.

In aceasta fisa sunt adaugate toate documentele, informatiile si tot istoricul relatiei cu acel arendator, precum:

  • contractul de arenda,
  • titlul de proprietate al arendatorului,
  • platile efectuate si data acestora,
  • parcelele arendatorului,
  • facturi, chitante sau mandate postale emise de dumneavoastra.

Astfel, gasiti orice document sau informatie in doar cateva secunde!

2. Intocmiti rapid orice documente, direct din aplicatie

Indiferent ca vorbim despre un nou contract de arenda, de o factura, de o declaratie de venit, de un mandat postal sau de orice alt document din procesul de gestionare arenda, cu ARENDIS le puteti intocmi pe toate acestea in doar cateva secunde!

In softul ARENDIS sunt stocate modele (drafturi) ale tuturor documentelor pe care le folositi in activitatea dumneavoastra.

In baza acestor modele si a datelor arendatorului ce vor fi preluate automat din aplicatie, se vor emite documentele de care aveti nevoie.

Acest beneficiu al ARENDIS este deosebit de util cand trebuie sa emiteti foarte multe documente.

In loc sa completati de mana sute de mandate postale, ARENDIS le va emite automat in cateva secunde, dupa formatul Postei Romane, pentru ca dumneavoastra doar sa le printati printr-un sinur click!

3. Calcularea si evidenta platilor

In functie de datele ce se regasesc in contractul incheiat cu fiecare arendator, softul ARENDIS calculeaza automat platile pe care va trebui sa le faceti, indiferent ca sunt plati in bani, in produse sau in bani si produse.

In plus, aplicatia calculeaza automat si impozitele pe care le datorati si, mai important, verifica sa nu platiti mai mult decat se cuvine atat arendatorului, conform contractului de arenda, cat si ANAF, conform modului de calculare a impozitului pe care il setam in aplicatie.

De asemenea, ARENDIS tine evidenta tuturor platilor efectuate atat catre arendatori, cat si catre ANAF, cu toate informatiile aferente precum ordinul de plata, suma, data platii si alte informatii pe care le considerati relevante.

4. Alerta expirare contracte

ARENDIS o sa va instiinteze ce contracte urmeaza sa expire intr-un anumit interval de timp selectat de dumneavoastra (ex. o saptamana, o luna), astfel incat sa pregatiti din timp noile contracte si sa luati legatura cu arendatorii.

5. Intocmire situatii si rapoarte cerute de contabilitate, management, ANAF, primarii etc.

Puteti emite direct din aplicatie documente precum:

  • monetar zilnic in urma unei zile de plata,
  • lista cu plati pentru D112,
  • situatia platilor efectuate si restante pentru campania curenta,
  • situatia suprafetelor arendate pe primarii,
  • declaratie APIA,
  • orice alte situatii si rapoarte de care aveti nevoie.

6. Intocmire documente mai putin uzuale

Este posibil ca la un moment dat sa aveti nevoie sa intocmiti documente precum declaratii de venituri, imputerniciri, contracte de schimb etc.

ARENDIS contine o multitudine de modele tipizate pentru astfel de documente, pe care dumneavoastra doar sa le completati.

7. Evidenta ofertelor de cumparare a terenurilor si urmarirea acestora

ARENDIS va ofera posibilitatea de a inregistra in aplicatie ofertele de cumparare a terenurilor arendatorilor pentru a putea sa le urmariti pe toate deodata.

Astfel, nu veti mai uita sa sunati arendatorii carora le-ati facut o oferta si veti avea o privire de ansamblu si o gestiune unitara asupra tuturor ofertelor facute.

8. Trimitere mesaje SMS si e-mailuri catre arendatori

Stim ca pentru a mentine relatii bune cu arendatorii, este foarte important sa mentineti o comunicare constanta cu acestia.

De aceea, cu un singur click, le puteti trimite mesaje SMS sau e-mailuri pentru a-i felicita de ziua lor sau cu ocazia unor sarbatori, pentru a anunta programul de plata a arendei sau pentru orice alt motiv.

9. Semnalare automata a parcelelor dublu suprapuse

Dupa instalarea aplicatiei, clientii ARENDIS descopera, in medie, ca 7,86% din totalul suprafetelor arendate sunt platite de 2 ori.

Pierderile difera, bineinteles, in functie de suprafete si de pretul arendei, insa acestea nu sunt deloc neglijabile.

10. Integrare cu softul dumneavoastra de contabilitate

ARENDIS exporta automat catre programul dumneavoastra de contabilitate facturile emise la plata arendei pentru Declaratia 394, pentru platile ce trebuie incluse in Declaratia 112 si pentru notele contabile.

Astfel, scapati de stresul lunar pe care-l aveti cu declaratiile, facturile si platile.

In plus, ARENDIS este actualizat imediat ce apare o noua modificare legislativa sau fiscala.

Beneficii indirecte

1. Reducerea timpului necesar pentru gestionarea arendei

Acesta este principalul motiv pentru care a fost creat softul ARENDIS.

Intocmirea si gestionarea documentatiei legate de arenda necesita alocarea unor resurse considerabile de timp si, implicit, si de bani.

Aceste resurse ar aduce o profitabilitate mult mai mare a afacerii dumneavoastra daca ar fi alocate agriculturii.

2. Eliminarea riscului de eroare umana

Cand aveti de-a face cu un volum mare de informatii, apare inevitabil riscul de eroare: o cifra, un CNP, un nume, o data, o plata etc.

ARENDIS verifica corectitudinea informatiilor si va garanteaza, astfel, acuratetea documentelor emise si a operatiunilor desfasurate prin intermediul aplicatiei, scutindu-va de pierderi deloc neglijabile.

3. Particularizarea aplicatiei in functie de necesitatile dumneavoastra

Fiecare client ARENDIS este diferit. De aceea, dupa inceperea colaborarii si pana la instalarea aplicatiei, ne vom asigura ca intelegem cat se poate de bine modul dumneavoastra de lucru pentru a particulariza aplicatia in functie de acesta.

Astfel, dupa instalarea aplicatiei, veti continua practic sa lucrati asa cum o faceati inainte, doar ca in format digital si mult mai rapid.

4. Suport clienti prompt

Dupa angajare, fiecare dintre membrii echipei de suport clienti a trecut printr-o perioada de pregatire si calificare de 2 luni, pentru a putea oferi clientilor suportul necesar la cele mai inalte standard de promptitudine si intelegere a solicitarilor.

Serviciul de suport clienti este disponibil telefonic, pe mail, pe Zoom sau Skype, dar si la sediul dumneavoastra.

5. Training pentru utilizarea aplicatiei la sediul dumneavoastra

Dupa instalarea aplicatiei vom realiza trainingul de utilizare a aplicatiei ARENDIS.

Trainingul va fi tinut la sediul dumneavoastra, timp de 1-3 zile, pentru a asigura instruirea temeinica a personalului in utilizarea aplicatiei.

6. Usurinta in utilizare

Desi este cea mai completa aplicatie de gestionare a arenedei din Romania (si prima aplicatie de acest tip), ARENDIS este foarte usor de folosit, intr-un mod intuitive, nefiind necesara experienta anterioara in computere sau softuri.

Softul a fost conceput in 2011 pentru a rezolva problemele legate de gestionarea arendei la Agrifarm din Dolj, ferma unde este asociat unul dintre co-fondatorii Vis Viridis Consult, Robin Friedmann.

Astfel, aplicatia a fost conceputa de la fermier la fermier, acoperind toate situatiile si problemele cu care v-ati intalnit sau cu care v-ati putea intalni.

7. Securitate garantata

ARENDIS identifica dispozitivul (IP-ul) de pe care a fost accesat programul, oferind inclusiv posibilitatea de restrictionare a IP-urilor necunoscute, pentru a anula riscul de frauda cibernetica.

In plus, folosim tehnologiile Amazon Web Services de ultima generatie, acestea fiind solutia optima pe care au adoptat-o toate platformele electronice datorita securitatii demonstrate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now Button